besprekingen en slap gelul
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

slappe lul deel 2

+6
snoopy10
Vis
viezefurrrr
Anuuuz
Snaak
Grabbelton
10 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Anuuuz do nov 29, 2007 4:31 pm

eeeegt hè
Anuuuz
Anuuuz

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen matterfakker:P
Registration date : 25-11-07

http://tom-schreuder.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Grabbelton di jan 01, 2008 8:43 pm

Gelukkig nieuw jaar allemaal!
nog goede voornemens? meer chimeids scoren bijvoorbeeld, kan moeilijk minder dan 0 worden Razz
offeh, beter hockeyen? Laughing

k d8 k post ff wat...

massol en tot de eerstvolgende wedstrijd!
Grabbelton
Grabbelton
Admin

Aantal berichten : 130
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen aan de Lek
Registration date : 23-11-07

https://mhck-ja1.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Snaak di jan 01, 2008 9:40 pm

nog lekkerder worden, in één keer slagen voor mn rijbewijs, overgaan... Lijkt me genoeg goede voornemens..

jij ook happy nuuwjier!
Snaak
Snaak

Aantal berichten : 219
Woonplaats : Krimpen
Registration date : 26-11-07

http://daantus.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Anuuuz di jan 01, 2008 9:41 pm

ik zou zeggen; MIX HET!

als je nou goed gaat hockeyen met je team, krijgen ze allemaal bewondering voor je (bijvoorbeeld straks op Maidenhead) en dan eten ze uit je hand Very Happy of iets anders Twisted Evil !


wow Daan je was gewoon minder dan een minuut eerder Razz
Anuuuz
Anuuuz

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen matterfakker:P
Registration date : 25-11-07

http://tom-schreuder.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Snaak di jan 01, 2008 9:52 pm

wow.. bizar
Snaak
Snaak

Aantal berichten : 219
Woonplaats : Krimpen
Registration date : 26-11-07

http://daantus.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Grabbelton wo jan 02, 2008 4:18 pm

Anuuuz schreef:ik zou zeggen; MIX HET!

als je nou goed gaat hockeyen met je team, krijgen ze allemaal bewondering voor je (bijvoorbeeld straks op Maidenhead) en dan eten ze uit je hand Very Happy of iets anders Twisted Evil
nice one Twisted Evil
Grabbelton
Grabbelton
Admin

Aantal berichten : 130
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen aan de Lek
Registration date : 23-11-07

https://mhck-ja1.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Snaak wo jan 02, 2008 8:10 pm

dat wordt trainen moerik Wink

Trouwens, is de dikke ank al lid?
Snaak
Snaak

Aantal berichten : 219
Woonplaats : Krimpen
Registration date : 26-11-07

http://daantus.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Anuuuz wo jan 02, 2008 8:39 pm

haha:D

eh ja, hij dacht dus dat wij 'm dat inschrijfformulier aan z'n deur zouden komen afgeven Suspect maar ik heb verteld dat ie 't kan downloaden.
Ik zal gelijk effe een mailtje sturen.

LATERRRR geek
Anuuuz
Anuuuz

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen matterfakker:P
Registration date : 25-11-07

http://tom-schreuder.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Anuuuz ma jan 21, 2008 3:15 pm

Oooh jongens,

ik ben ziek. Gister ging het gewoon goed met me, maar vandaag ging het fout. Ik stond op en ging douchen. Na het douchen ging het als een gek tekeer in m'n maag en ik voelde me misselijk. Dus ik belde naar me moeder op haar werk. En toen zei ik: 'Mam, ik heb buikpijn en ik ben misselijk.' Toen zei zij: 'Ga maar terug naar bed, ik bel school wel'. Dus ik zei 'oke'. Ik ging naar beneden. Even lekker op de bank liggen en wakker worden met Breakfast Club op MTV. Dit speelde zich dus af rond kwart over 10. Toen ging ik daarna maar zappen. Ik wisselde de hele tijd tussen TMF en MTV. Jezus, heel de tijd dezelfde nummers. I'll be waiting van Lenny Kravitz eerst op MTV, daarna op TMF (overigens wel een lekker nummer). Toen kwam Roc Boys van Jay Z langs. Ik zou toch zweren dat hij na de schietpartij in de clip, rond 4:16 het volgende zegt: 'Loeki baby!'. Toen nog maar een beetje tennis gekeken: Djokovic tegen Hewitt. Rond half 12 dacht ik: 'Laat ik eens even Coca Cola gaan drinken.' Normaliter werkt dit tegen de misselijkheid. Maar terwijl ik onderweg was naar de koelkast, voelde ik veel speeksel opkomen. Ik stond even stil en begon toen langzaam naar de WC te lopen. Sneller, sneller, sneller. Ik gooide mijn ochtendjas uit, bukte voorover en kotste 3 keer in de WC. Vervolgens belde ik weer naar mijn moeder. 'Mam, het is maar goed dat ik thuis ben gebleven, want ik heb net 3 keer overgegeven.'

Vervolgens ben ik maar weer op de bank gaan liggen en heb ik maar weer naar tennis gekeken op EuroSport. Djokovic tegen Hewitt was nog steeds bezig. Uiteindelijk heeft Djokovic gewonnen in 3 sets, maar erg goed speelde hij niet.

Terwijl ik dit nu typ, begin ik mij iets beter te voelen. Ik denk na over afgelopen teamuitje. Damn, het was wel gaaf zeg. Om half 10 naar Laurens toe in R'dam, vervolgens rond 12 uur naar Café de Beurs om dan om kwart over 4 in je bedje te liggen. Terugkijkend had ik misschien niet die fles met rode troep van Ferdinand moeten drinken. Of een paar slokken en niet 3/4 van de fles.

Nou, dan ga ik nu maar weer beetje verder surfen op het World Wide Web. Misschien maar weer een paar Dragonball Z afleveringen kijken, haha. Of nee, nog leuker, deze week moet ik een boekverslag inleveren en ik heb nog geen boek. Oh oh oh, het zit ook niet mee. Ben je net klaar met je SE-week, staan de volgende projecten al weer voor de deur. Het houdt ook nooit op.

Om met een mooie quote van Catullus af te sluiten: 'Pedicabo ego vos et irrumabo'. Dit heeft als strekking dat ik jullie anaal en oraal zal penetreren. Jaja, je leert nog wat met Latijn. Het slaat natuurlijk nergens op dat ik dit zeg, maar grappig is het wel.

Hopend dat ik jullie een beetje vermaakt heb met deze informatie, groet ik jullie allen en zie ik jullie donderdag weer met de training.

Gegroet

Tom
Anuuuz
Anuuuz

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen matterfakker:P
Registration date : 25-11-07

http://tom-schreuder.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  snoopy10 ma jan 21, 2008 5:28 pm

Anuuuz schreef:Oooh jongens,

ik ben ziek. Gister ging het gewoon goed met me, maar vandaag ging het fout. Ik stond op en ging douchen. Na het douchen ging het als een gek tekeer in m'n maag en ik voelde me misselijk. Dus ik belde naar me moeder op haar werk. En toen zei ik: 'Mam, ik heb buikpijn en ik ben misselijk.' Toen zei zij: 'Ga maar terug naar bed, ik bel school wel'. Dus ik zei 'oke'. Ik ging naar beneden. Even lekker op de bank liggen en wakker worden met Breakfast Club op MTV. Dit speelde zich dus af rond kwart over 10. Toen ging ik daarna maar zappen. Ik wisselde de hele tijd tussen TMF en MTV. Jezus, heel de tijd dezelfde nummers. I'll be waiting van Lenny Kravitz eerst op MTV, daarna op TMF (overigens wel een lekker nummer). Toen kwam Roc Boys van Jay Z langs. Ik zou toch zweren dat hij na de schietpartij in de clip, rond 4:16 het volgende zegt: 'Loeki baby!'. Toen nog maar een beetje tennis gekeken: Djokovic tegen Hewitt. Rond half 12 dacht ik: 'Laat ik eens even Coca Cola gaan drinken.' Normaliter werkt dit tegen de misselijkheid. Maar terwijl ik onderweg was naar de koelkast, voelde ik veel speeksel opkomen. Ik stond even stil en begon toen langzaam naar de WC te lopen. Sneller, sneller, sneller. Ik gooide mijn ochtendjas uit, bukte voorover en kotste 3 keer in de WC. Vervolgens belde ik weer naar mijn moeder. 'Mam, het is maar goed dat ik thuis ben gebleven, want ik heb net 3 keer overgegeven.'

Vervolgens ben ik maar weer op de bank gaan liggen en heb ik maar weer naar tennis gekeken op EuroSport. Djokovic tegen Hewitt was nog steeds bezig. Uiteindelijk heeft Djokovic gewonnen in 3 sets, maar erg goed speelde hij niet.

Terwijl ik dit nu typ, begin ik mij iets beter te voelen. Ik denk na over afgelopen teamuitje. Damn, het was wel gaaf zeg. Om half 10 naar Laurens toe in R'dam, vervolgens rond 12 uur naar Café de Beurs om dan om kwart over 4 in je bedje te liggen. Terugkijkend had ik misschien niet die fles met rode troep van Ferdinand moeten drinken. Of een paar slokken en niet 3/4 van de fles.

Nou, dan ga ik nu maar weer beetje verder surfen op het World Wide Web. Misschien maar weer een paar Dragonball Z afleveringen kijken, haha. Of nee, nog leuker, deze week moet ik een boekverslag inleveren en ik heb nog geen boek. Oh oh oh, het zit ook niet mee. Ben je net klaar met je SE-week, staan de volgende projecten al weer voor de deur. Het houdt ook nooit op.

Om met een mooie quote van Catullus af te sluiten: 'Pedicabo ego vos et irrumabo'. Dit heeft als strekking dat ik jullie anaal en oraal zal penetreren. Jaja, je leert nog wat met Latijn. Het slaat natuurlijk nergens op dat ik dit zeg, maar grappig is het wel.

Hopend dat ik jullie een beetje vermaakt heb met deze informatie, groet ik jullie allen en zie ik jullie donderdag weer met de training.

Gegroet

Tom

true life...Razz
balen man
maar het was wel gek Cool Twisted Evil drunken lekker peng

ik zat gister voor het fluiten om 2 uur een colaatje te drinken ( mn ontbijt ) komen die wijven aanzetten met zelfgemaakte brownies.....
ging bijna over mn nek lol! geek Laughing
snoopy10
snoopy10

Aantal berichten : 71
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krrrrimpen, niet fokken met me in mn stad
Registration date : 26-11-07

http://matthijs-10.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  viezefurrrr ma jan 21, 2008 6:56 pm

Ik was zelf ook aardig brak.
Gister 1 mandarijn op en die kotste ik net niet uit zeg wat een kut gevoel was dat gister eten:P.
Ben blij dat ik in cafe de beurs niet al teveel had gedronken ik had jusit daarom ook een keer wat overgegoten bij Tom:P Maar dat ging waarhscijnelijk niet in goeie keelgat:P.

Maar was wel lauw met de emnsen die er waren gingen we wel aardig los.

Tot dat ik thuis nog wat ging eten en het misging en ik maar even bij de sloot ging zitten met een sigaaR:P fles water en een stoel muzeik aan en wat gekots:P na uur weer wakker geworden door felle lichten van een auto en toen maar naar bed gegaan:P

Groeten,
Geval
viezefurrrr
viezefurrrr

Aantal berichten : 51
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen aan de Greppel
Registration date : 24-11-07

http://furrrr.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Snaak di jan 22, 2008 1:33 am

Klinkt als een geslaagd uitje loekibaby. Zaterdga nog maar veen dunnetjes overdoen bij mij. (met de nadruk op dunnetjes Razz bij mij wordt er niet van het balkon afgezeken Razz)

groeten gays
Snaak
Snaak

Aantal berichten : 219
Woonplaats : Krimpen
Registration date : 26-11-07

http://daantus.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  El Gringo di jan 22, 2008 4:08 pm

Heey loeki

je was niet de enigen die over zijn blaffer ging ik had het ook maar dat was zondag was echt kut
Maarja was wel super gezellig moeten we vaker doen

Laterz Gringo
El Gringo
El Gringo

Aantal berichten : 62
Registration date : 30-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  viezefurrrr di jan 22, 2008 9:47 pm

Vandaag weer gekots.
werd wakker en teon gign fer rennen naar de wc.
En toen ja kwam het.
Dat betekend vast dat het geslaagd weeknd was.
Beterschap wie nog meer niet helemaal lekker is;)
viezefurrrr
viezefurrrr

Aantal berichten : 51
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen aan de Greppel
Registration date : 24-11-07

http://furrrr.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Grabbelton di jan 22, 2008 11:17 pm

Ik vond het zo fockinglauw bij Louis thuis, veel lauwer dan in de beurs, wat mij betreft volgende keer voorzuipen tot 2 uur bij Louis ofso Razz
half 4 thuis, eerst rijdt die kk snaak van een taxichauffeur nog bijna de plomp in bij het kruispunt in Krimpen na de Algerabrug. 's Nachts terug, zitten die kankerhomo's van me broer nog beneden...voelde me een beetje misselijk, dus maar teiltje meegenomen naar boven, maar niet nodig gehad. Trekken had ook geen zin meer lol!
Goed, 8:00 uur wekkertje gezet, nog aardig duizelig opgestaan, en toen maar naar de hockey om te fluiten. Helpt echt tegen je kater zeg Razz
1 uur weer thuis, heel de middag geslapen, tot 18:00 ofso.

Maar ik ben in tijden niet meer zo Lam geweest zeg afro van dat balkon bij louis afgepist, tot 2x toe king maargoed, nu nog ff Justus zn verhaal:
Ik zat hem hier net ff bij Tom te chillen en dacht mischien willen jullie ook wel mijn visie op de avond weten, dus hier komt ie:
Ik vand het al een relaxed begin toen ik om 8 uur samen met tom naar de bank ging waar ik aardig wat geld aantrof, wat pinde en ook nog in mijn portomonee 20 euro zag zitten.
Hierna had ik even bij tom een biertje gedronken en om kwart voor 10 gingen we met de bus naar louis.
Ik vond dat hij wel een chill huissie had en wel flex dat ik daar ook mocht komen om van zijn Fernet Stock en Malibu te drinken Very Happy
Nadat ik aardig wat op had nog pissen over het balkon en uiteraard kotsen op het balkon voor zijn huis Razz
Eenmaal in de beurs aangekomen kan ik mij niet herrineren dat ik wat gekocht had maar tog was ik 30 euro kwijt :S
De beurs was voor de rest wel flex er ging ook nog een chik om me heen dansen waar ik geen gebruik van maakte omdat ik moest pissen, niet al te slim.
Toen ik thuis was liep ik een beetje schommelend de trap op maar ik viel gelukkig niet.
Ik werd de volgende dag rond 12 uur wakker en was een beetje misselijk, maar dat weerhield mij er niet van om die avond om half 7 een lekker 5 gangen diner te gaan eten in Het koetshuis.
Doordat ik uit eten ging had ik echter wel mijn basketbal wedstrijd gemist, die wij met een groot verschil verloren hadden, hierdoor moet ik nu mijn hoofd kaal laten scheren hopelijk groeit mijn haar weer snel!

Nu Tom weer:
Als k t zo hoor veel mensen behoorlijk ziek geweest van het zuipen, dus dat klinkt als een geslaagd uitje king volgende keer allemaal ziek worden (dus nog blauwer als een konijntje worden)! afro

massol!
Grabbelton
Grabbelton
Admin

Aantal berichten : 130
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen aan de Lek
Registration date : 23-11-07

https://mhck-ja1.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Anuuuz di jan 22, 2008 11:20 pm

wat mij betreft volgende keer precies zelfde indeling van de avond hoor.
Ik vond et wel lauw in Beurs.
Anuuuz
Anuuuz

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen matterfakker:P
Registration date : 25-11-07

http://tom-schreuder.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Snaak wo jan 23, 2008 1:19 am

Jullie doen toch iets verkeerd.. ik was op zaterdag avond ineens 250 euro rijker ipv 30 euro kwijt Razz en ik kreeg nog gratis bier en eten ook van mn ouders. vet relaxt dacht ik zo
Snaak
Snaak

Aantal berichten : 219
Woonplaats : Krimpen
Registration date : 26-11-07

http://daantus.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Anuuuz wo jan 23, 2008 3:57 pm

ik was maar 15 euro kwijt, JOHHHH cherry
Anuuuz
Anuuuz

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen matterfakker:P
Registration date : 25-11-07

http://tom-schreuder.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Grabbelton wo jan 23, 2008 5:35 pm

me 2

maar dat geld uitgeven heb ik wel over voor zo'n kk lauwe avond, was echt vetste party in tijden Cool
Grabbelton
Grabbelton
Admin

Aantal berichten : 130
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen aan de Lek
Registration date : 23-11-07

https://mhck-ja1.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty ff een verhaaltje...

Bericht  Grabbelton wo jan 23, 2008 8:26 pm

Ik heb nog een leuk verhaal (meesten hebben t al gehoord, maar toch)

maandagnacht kon k echt niet slapen, echt een bizarre nacht gehad:
eerst had k 's middags al geslapen, dus k was al aardig wakker voordat k naar bed ging om 23:30. Maargoed, ik ging dus in me nest liggen en om 1:30 lag ik nog klaarwakker Shocked in mn bed te draaien. (Ik lag beetje extreem aan chicks en vakantie te denken, het mark-syndroom Razz )Dus ik eruit, ben k maar gaan trainen in de hoop wat energie kwijt te raken. Nou, 2 uur weer liggen, weer een half uur wakker gelegen. Plan B: trekken. Werkte ook niet, uiteindelijk ben k rond 2:30 maar naast[u] mn bed gaan liggen op de grond, met badjas en wat kleren op de grond en voor de rest mn deken en kussen. En raad eens wat er toen gebeurde: ik viel in slaap cheers

vervolgens ging mn wekker om 6:45...toen ben ik weer in mn bed gaan liggen en heb mn wekker tijdelijk uitgeschakeld (snooze). Vervolgens werd ik pas weer wakker om 7:59...terwijl k normaal dan van huis weg ga. Dus gelijk uit me bed, tas ingepakt, aangekleed en tanden gepoetst en naar school gereden. Geen ontbijt dus...

Op school maar ff 2 stroopwafels uit de muur gevist in de eerste pauze, maar dat was natuurlijk ook niet echt voeding...
uiteindelijk pas om 13:00 ontbeten! (in de 2e pauze gaat die kuttent van KC pas open)...

kortom: een fucking rare nacht (en dag)lol!

dit was mijn spreekbeurt, wie heeft er nog vragen?

king
Grabbelton
Grabbelton
Admin

Aantal berichten : 130
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen aan de Lek
Registration date : 23-11-07

https://mhck-ja1.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  El Gringo wo jan 23, 2008 8:30 pm

Heey man prachtig verhaal

Echt super lachen
El Gringo
El Gringo

Aantal berichten : 62
Registration date : 30-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Snaak wo jan 23, 2008 11:55 pm

ehmmm. vraag: hoe ben je op het onderwerp gekomen? Rolling Eyes
Snaak
Snaak

Aantal berichten : 219
Woonplaats : Krimpen
Registration date : 26-11-07

http://daantus.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Daans Feest

Bericht  Grabbelton zo jan 27, 2008 4:54 pm

Zaterdag was Daniels feest, was knetterlauw en ik was knetterlam Razz Begon met smirnoff ice, daarna bier en uiteindelijk pure smirnoff Cool kortom: ik was weer zo blauw als een konijn, vergelijkbaar met Teamuitje van de week ervoor zo lam.

Ik noemde Myrthe "Lette", en dat vond ze niet zo leuk geloof ik Razz schijnt zo'n beetje de grootste belediging te zijn voor haar, heb ik weer, very nize Laughing Toen probeerde ik het maar goed te praten door te zeggen dat Lette en Myrthe allebei aparte namen ware en dat ik ze daarom door elkaar haalde. Ik zei ook nog dat Lette lelijk was, was t ook weer niet goed Crying or Very sad vervolgens nog knetterhard door het huis geroepen dat Julie lelijk was lol! Justus zat dat hele tijd te roepen, dus ik d8: dat wil ik ook! gek genoeg vond ze dat niet zo leuk, ik snap het niet Razz
Kortom: ging weer lekker bij de vrouwtjes Wink

En Furr natuurlijk nog rochel van Tomx3 en matthijs drinken, atje voor de sfeer Razz geweldig, jammer dat ik niet gezien heb dattie t dronk...

Terugweg: begin zat Matthijs Furr heel de tijd te fokken natuurlijk, bijna fittie Razz Daarna zijn we furr kwijtgeraakt.... We gingen nog ff bij de surfplas chillen op een bankje, kwamen we furr ineens weer tegen cheers Mark ging lopen aftrekken op lina/lyna aan de waterrand lol! maar hij was te lam om er nog leven in te blazen Razz wat een gast... En Justus natuurlijk janken omdat zn 'sneakerz' vies werden Razz

Anky ging gelijk al naar huis en wilde niet chillen bij de surfplas....hij wilde ook nooit meer lam zijn, was volgens mij zn eerste keer Razz en hij was focking irritant.

Toen nog ff bij Justus gechilled met mark...alleen maar voor de tv gehangen totdat mark en ik in slaap vielen Razz toen zijn we maar naar huis gegaan. kwam k thuis, zat me pa te schijten, dus ik snel naar boven voordat hij me zo focking lam zou aantreffen. Ik was zo verdoofd dat k niet eens zn stem herkende (en amper hoorde) toen k hem groette Razz wist niet eens of t me broer was of me pa.
Heerlijk geslapen, alleen toch nog over mn blafert gegaan om 6:40. Lucht altijd wel op iig...daarna geslapen tot 12:30 ofso, opgestaan, aardige katert Razz nog steeds duizelig nu en beetje koppijn pale

goed, dit was mijn verhaal, was iig te gek feest! ik hoorde iets van 8 februari weer zuipen bij Louis' ofso, teamuitje dus à la 19 januari king
Grabbelton
Grabbelton
Admin

Aantal berichten : 130
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen aan de Lek
Registration date : 23-11-07

https://mhck-ja1.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  viezefurrrr zo jan 27, 2008 6:51 pm

Ja, Tom was zeker geslaagd avond.
ik zal mijn korte samenvatting geven.

Begon met de smirnoff ice en de bier en daarna bier met smirnof en cola. Ik werd ook aardig panja geloof ik

Ik kon niet al die dames maar kwa somige vrouwelijk schoon niks op aan te merken denk ik. Lette myrthe hoe ze ook heet ze was geil.

Mark was lekker bezopen ik ging helemaal stuk om hem.

Nou, ja dat rochel is wel heel kut maarja kan ik nu niet meer veranderen. Sad ik dacht dat bier schuim was en dat julile me zaten te fokken omdat ik aangeschoten was.

Fer is Mathijs gisteravond heel zat geworden iederen zei rochel 2 x of 3x zeggen. Maar mathijs moet voor de volle 10 x gaan zodat ik me zelfbeheersing verlies. Ja was minder aan de avond ik vond eht juist heel gezelig. En mog Juul dit ook lezen je was een perfect kussen de gehele avond en een gezellig ook belangrijk. (ook al was het fok de furrr dag door iedereen emt me blauwe oog of over roos of over Merel.)

Toen maar weg gereden om een te grote ruzie te vermijden. Op de terg weg half uur verdwaald geweesd. Kom ik langs de surfplas denk daar heb je weer van die stink jongeren hoor ik he Furrrr. Dus ook op de bank gechild.
En nog na gepraat met martin bij het voetbal veld. tot een uurtje of 3 ja was fijn avondje.
Ik heb niet gekots maar hoest nu wel ben verkouden wel aardig brak.

En ik sluit me bij tom zijn laatste zin helemaal los en ik wil met Giulia een taksi regelen. Razz dan heb ik ook lol
viezefurrrr
viezefurrrr

Aantal berichten : 51
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krimpen aan de Greppel
Registration date : 24-11-07

http://furrrr.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Snaak zo jan 27, 2008 6:59 pm

Zo gays, mooi dat jullie het leuk vonden. Ik vond het wel geslaagd. Enge minpunten waren dat mensen fotos vand e koelkast gingen jatten.. Dusss. Razz Ik was helder dus heb het allemaal meegemaakt. Van de rochels tot een de zak chips van visser. Volgend jaar doen we het nog eens dunnetjes over.

Wel jammer dat het nou GVD weer 8 februari wordt! dan komt mn broer dus terug uit amerika en moet ik dus thuis zijn.

Het is me niet gegund ofzo denk ik...
Snaak
Snaak

Aantal berichten : 219
Woonplaats : Krimpen
Registration date : 26-11-07

http://daantus.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

slappe lul deel 2 - Pagina 2 Empty Re: slappe lul deel 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum